vrijdag, augustus 01, 2014

Restaurant Lewis, meer dan een schoon vakantielief!

Zomer, dat gaat niet zelden gepaard met zwoele vakantietripjes en prille liefdes? Vorig jaar was het van dat toen we voor het eerst aanschoven bij restaurant Lewis in Hoogstraten (kijk hier, een verslag). Een zonovergoten terras, een heerlijk ongedwongen sfeertje en een menuutje om u tegen te zeggen. Ons nieuwste vakantielief was er eentje waarmee je in de loop van het jaar opnieuw mee afspreekt, omdat het goed voelt, maar ook om verder te ontdekken.
 
Ik durf gokken dat we ondertussen op een stuk of zeven bezoekjes afklokken. Vrienden, foodies, ... iedereen werd meegetroond naar ons nieuw lief en net als bij ons sloeg ook bij het wisselende tafelgezelschap de vonk over. Als er met Engelse woorden gegoocheld mag worden, dan neem ik bij deze graag 'vibe', 'feel', 'setting' of zelfs 'picture perfect' in de mond. Lewis in Hoogstraten, 't is een vakantielief uit de duizend. 



Het zou maar wat makkelijk zijn hier een lofzang neer te pennen die alles van het smakelijke bordje vlees van De Laet & Van Haver (zie ook Bistronomie, No Nonsens) over de natuurlijke wijnen tot de telkens opnieuw verrassende gerechten behelst. De kans dat jullie stiekem mijn vakantielief van vorige zomer opzoeken, die moet ik er maar bijnemen.
 
Het is jullie van harte gegund trouwens. De 'jonge prei met zachtgegaard buikspek' waarmee ze ons bij een van onze vorige bezoekjes wist te verrassen is alvast één van de lekkerste dingen die ik in 2014 heb gegeten.
 
Restaurant Lewis  - Traaggegaard buikspek met jonge prei

Als ik er even over nadenk is Lewis lang geen vakantielief. Lewis is een blijvertje!

Restaurant Lewis
Vrijheid 136
2320 Hoogstraten
T - 03 / 689 82 42

1 opmerking:

Unknown zei

leuke blog heb jij, doe zo verder.
cheers,
Sandra www.leeksandhighheels.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...